Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
У разі відправлення товару післяплатою доставкою Нова Пошта прохання перевіряти цілісність та комплектність товару у відділенні. Якщо Ви забрали товар і не перевірили його на відділенні - заявки на компенсацію НЕ приймаються.
На протязі 14 днів з моменту покупки клієнт має право на повернення та обмін товарів належної якості при умовах:
- товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, бою;
- Повністю збережений товарний вигляд;
- Товар укомплектований, якщо це товар, який продається упаковками – кількість повинна бути кратна упаковкам.
Для того, щоб повернути або обміняти товар належної якості:
- Зателефонувати за номером +380983124063 та повідомити про намір повернення або обміну;
- Відправити товар перевізником, при цьому сплативши вартість доставки або привезти особисто на наш склад – м. Київ, провулок Балтійський, 3;
- Повернення і обмін товарів належної якості здійснюється через компанію "Нова Пошта". Дані для відправки: м. Київ, Поштомат НП №28575, Потапенко Я.О., +380953124063. Звертаємо вашу увагу, що в разі повернення чи обміну товарів належної якості – всі затрати по транспортуванню оплачує клієнт.
- Повідомити № посилки та № банківської карти для повернення коштів;
- Після отримання товару та його перевірки ми надсилаємо вам заміну або повертаємо кошти протягом 3-х робочих днів. Також представник нашої компанії не забирає пошкоджений товар на відділеннях Нової пошти, так як за цілісність пакування відповідає відправник. Весь товар підлягає поверненню, якщо збережена цілісність і кратність, згідно пакуванню.
В разі, якщо ви отримали товар неналежної якості:
- Зателефонувати за номером +380983124063 та повідомити про факт отримання товару неналежної якості;
- Не забирати посилку з відділення перевізника, а відправити товар нам назад або привезти особисто на наш склад –м. Київ, провулок Балтійський, 3;
- Повідомити № банківської карти для повернення коштів за оплачений товар або сказати про намір отримати заміну;
- Повернення коштів або відправка заміни - протягом 3-х робочих днів;
Усі послуги перевізників в разі відправки товару неналежної якості відбуваються за наш рахунок.
Повернення і обмін товарів неналежної якості здійснюється через компанію "Нова Пошта". Дані для відправки:м. Київ, Поштомат НП №28575, Потапенко Я.О., +380953124063.
Ми покриваємо витрати доставки лише у випадку, коли товар був неналежної якості і факт браку товару був виявлений при отриманні на відділенні. Якщо ви не перевірили якість і комплексність товару, забрали посилку – компанія претензії не приймає.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.